З усього того, чому я навчався (лася) на цьому тренінгу, на мою думку,
найефективнішим для навчання моїх учнів буде колективна робота над
проблемою, опанування нових навичок спільної роботи, обробки та пошуку
інформації. Ознайомлення з процесом навчання який відбувається засобами
проектної діяльності.
Блог Яськова Л М
середу, 22 серпня 2012 р.
Модуль 10.Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме
Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб. Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора.
Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.
Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб. Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора.
Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.
Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
Модуль 9 . Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання та взнали як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
вівторок, 21 серпня 2012 р.
Модуль 7.Рефлексія
як зразок для створення власних блогів в майбутньому учнями. Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:
- відповідей на основні запитання;
- демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
- демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
- зв’язків із реальним світом, життям учнів;
- відповідного та ефективного використання ІКТ.
- відповідей на основні запитання;
- демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
- демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
- зв’язків із реальним світом, життям учнів;
- відповідного та ефективного використання ІКТ.
Модуль 6.Рефлексія
Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:
- відповідей на основні запитання;
- демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
- демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
- зв’язків із реальним світом, життям учнів;
- відповідного та ефективного використання ІКТ
- відповідей на основні запитання;
- демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
- демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
- зв’язків із реальним світом, життям учнів;
- відповідного та ефективного використання ІКТ
Модуль 5.Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести
використання Інтернет-ресурсів в процес навчання моїх учнів, а саме
розглянули та обговорили закони про авторське право та правил
правомірного використання робіт в освітніх проектах, оцінити
Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних
проектах. Переглянув план вивчення теми та вніс до нього зміни.
Підписатися на:
Дописи (Atom)